Translate

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

ΕΞΟΡΓΙΣΤΕΙΤΕ!!!!


 Δεν χρειάζεται να σας πω, πως τα πράγματα δεν πάνε καλά.
 Όλοι το γνωρίζουν αυτό. Έχουμε οικονομική ύφεση.
 Όλοι είτε δεν έχουν δουλειά, είτε φοβούνται μην χάσουν την δουλειά τους.
 Το δολάριο έχει πέσει στην αξία μιας δεκάρας.  
 Τράπεζες φαληρίζουν.
 Μαγαζάτορες έχουν όπλα πίσω από τον πάγκο. 
 Αλήτες ξεχύνονται στους δρόμους.  
 Κανείς δεν μοιάζει να ξέρει τι να κάνει, και δεν υπάρχει ένα τέλος σε αυτό....
  Ξέρουμε ότι ο αέρας που αναπνέουμε και το φαί που τρώμε είναι χάλια.
 Καθόμαστε μπροστά στις τηλεοράσεις μας ενώ κάποιος εκφωνητής μας λέει ότι σήμερα είχαμε 15  ανθρωποκτονίες και 63 βίαια εγκλήματα λες κι έτσι έπρεπε να είναι τα πράγματα!  

 Ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά. 
 Ακόμα χειρότερα, είναι τρελά!!
 Παντού τα πάντα έχουν τρελαθεί,και δεν βγαίνουμε πια έξω.  
 Καθόμαστε στο σπίτι.
Σιγά σιγά ο κόσμος στον οποίο ζούμε μικραίνει. Το μόνο που λέμε είναι :
"σας παρακαλώ, αφήστε μας έστω ήσυχους στα σαλόνια μας,
αφήστε με να έχω την τοστιέρα μου,
 την τηλεόραση μου,
 τις ζάντες αλουμινίου μου.
 Δεν πρόκειται να πω τίποτα. 
Απλά αφήστε μας ήσυχους"....
Εγώ δεν θα σας αφήσω ήσυχους.!!!!!  
Θέλω να θυμώσετε!!!
Δεν θέλω να διαμαρτυρηθείτε ή να βανδαλίσετε.
Δεν ξέρω τι να κάνετε με την οικονομική ύφεση, τον πληθωρισμό, τους ρώσους, τα εγκλήματα στους δρόμους. 
Το μόνο που ξερω είναι ότι πρώτα πρέπει να θυμώσετε!!!!
 Πρέπει να πείτε:
 " Είμαι άνθρωπος, γαμώτο!!! Η ζωη μου έχει αξία"!!!
 Για αυτό θέλω να σηκωθείτε.!!
 Θέλω να σκωθείτε όλοι από τις καρέκλες σας.!!
Θέλω να σηκωθείτε και να πάτε στο παράθυρο, ανοίξτε το, βγάλτε τα κεφάλια σας έξω και φωνάξτε:  
"είμαι εξοργισμένος, δεν θα το ανεχτώ άλλο"!!!!
Θέλω να σηκωθείτε αυτή την στιγμή.
 Σηκωθείτε!!!
Πάτε στα παράθυρα σας.
 Ανοίξτε τα, βγάλτε τα κεφάλια σας έξω και φωνάξτε :
"είμαι εξοργισμένος και δεν θα το ανεχτώ άλλο"!!! "Δεν θα το ανεχτώ άλλο"!!!

 Μετά θα δούμε τι θα κάνουμε με την οικονομική και την πετρελαιακή κρίση.
Πρώτα σηκωθείτε από τις καρέκλες σας.
Ανοίξτε το παράθυρο,
 βγάλτε τα κεφάλια σας έξω και φωνάξτε :
"είμαι εξοργισμένος και δεν θα το ανεχτώ άλλο"!!
Πρώτα όμως πρέπει να θυμώσετε.
Πρέπει να πείτε :"είμαι εξοργισμένος και δεν θα το ανεχτώ άλλο"!!!! 

Σηκωθείτε! Σηκωθείτε!
Βγάλτε τα κεφάλια σας έξω και συνεχίστε να φωνάζετε "δεν θα το ανεχτώ άλλο"!
Απλά ...σηκωθείτε από τις καρέκλες σας....
............................................................................. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου