Translate

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Να προσδοκάς το άφθαρτο ,την καλοσύνη, τον Έρωτα..

"Και  όμως δεν είναι πόλεμος , αλλά αδράνεια και δράση του πιο γοργού . ..
Ο Γίγαντας κοιμάται ακόμη , λαβωμένος από τον τελευταίο πόλεμο, έχει πέσει σε αμνησία , δεν ενθυμείται Τίποτα . ...
Πριν καλά καλά προλάβει να εστιάσει τον προλαβαίνουν & τον περιορίζουν .... έναν ολόκληρο Γίγαντα ! ! !
και Απορεί ο Τρανός Αγέρωχος Γιγάντιος Βράχος ... "Ποιος είμαι , ... που Είμαι ;;;
τι να κάνω ώστε να βρω το κέντρο μου ;;;"...


Ειρήνη να επικρατεί στην καρδιά σου και Γαλήνη να επικρατεί στο Πνεύμα σου ....
Είμαστε Αντίληψη που βλέπουμε αγγίζουμε νιώθουμε Λειτουργούμε & Δημιουργούμε . .. Ένας Γίγαντας Τεράστιων Διαστάσεων που υλοποιεί . ... την Θέληση ...
Για να φθάσεις στο σημείο ..0 .. θα περάσεις από 40 ωκεανούς , θα ζήσεις καταστροφές θα δεις αγαπημένους σου να χάνονται και άλλους να σε προδίδουν . .. Θα σε σκοτώσουν & θα ξαναγεννηθείς , θα πέσεις και θα σηκωθείς Έως Ότου Γίνεις Τα Πάντα για το Ένα . ..
Έως ότου δεχτείς ποιο είναι το μάθημά Σου , ώστε να το περάσεις και να ενωθείς με το Σύνολο . ...
Ο χώρος σπανίζει από "άτομα" που να θυσιάζουν αυτό που έχουν ...
.................. την ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ το Σύνολο Τους .........
Δεν θα κραδαίνω κανένα Σπαθί , σφηνωμένο μες στην θήκη του δεν θα χαράξει κανέναν Άνεμο Πλέον . ..
Ένα με τον Χώρο όλο Είμαι, ετοιμάζοντας το Άφθαρτο της Τόλμης όπου μόνο Αρετή χωρεί . ...
Όλος ο χώρος τραγουδά ένας ήμουν και χωρίστηκα για να γίνω δυο . .. 

τρεις εγίναμε και αφήσαμε το περίσσευμα να γίνει το ένα το άφθαρτο, εκείνο το και όλα απλώθηκαν για να τρέξουν να δρουν την ισορροπία την Βάση του Άφθαρτου τον Λόγο να Δαμάσουν εμπρός σε όλη την Ανώτερη Κίνηση Του . ..
Δεν είμαι εγώ , είμαι η Θέληση . ..

 Ακροβατώ στις άκρες του ποταμού πολεμώντας την Θέληση του Δισταγμού διαμορφώνοντας την Αντίληψη του Δαμασμού της Κίνησης . ..
 Μπορώ να το ανυψώσω μη μπαίνοντας στην Ροή του ποταμού όπου όλα ΕΙΝΑΙ ;;;
Ποιο το μάθημα του πηγαιμού , το να ακροβατώ & να μην γευτώ ;;; 

Γιατί με πολεμάς Αίσθηση μου ;; ;
 Άφησε με να νιώσω τρυφερά την σάρκα, να αγγίξω, να φέρω Σπόρο, να γίνω δύο , μόνος να μην είμαι μες στον Απέραντο Ωκεανό της Κίνησης Σου έως ότου όλα γίνουν Πάλι ΕΝΑ εμπρός στην δημιουργία του Άφθαρτου , όπου όλους μας Αγκαλιάζεις & τόσο τρυφερά μας χαμογελάς ........... !! !!! !!! !!!
Δεν είναι πόλεμος η Αντίληψη, αλλά υπομονή δια την Κτήση του Άφθαρτου . .. 

Η γνωριμία της κάθε Πτυχής των Άκρων μου δια την Ζεύξη της Λειτουργίας . ..
Τώρα να γίνει , Τώρα . ... 

Κάθε που τρώγω , τελευταίο προσεύχομαι να είναι , ώστε όλα να Γίνουν ένα κάτω από το Πέπλο της Συνείδησης . ..
Μα πως θα γίνει , αφού χρειάζεται να είσαι Ένα και δεν είσαι ακόμη ολόκληρος ;;;
Ποιος πόλεμος θα σε ενώσει και θα φέρει στης μνημοσύνης σου αυτό που Χρειάζεσαι , το Λειψό να Γεμίσει με Φως του Χρώματος της Κίνησης να Γιάνει και να γελάσει κάθε "άτομο" ;;;;
Δεν βλέπεις πως όλα είναι Ένα και ένας χορός πνευμάτων είναι ήδη πάνω στον λόφο δίπλα από το Δέντρο ;;; 

Τα χαμόγελα φτάνουν μέχρι εδώ ..
Ζωήρεψε Ψυχή μου , μην αφήνεσαι πουθενά .... λάβε καθάρια πνοή και νιώσε την Ζωή που εκφράζεις με το χαμόγελο Σου . ...
Εμείς το ετοιμάζουμε , μαζί , όλοι μαζί . ... 

Να προσδοκάς το άφθαρτο . ... την καλοσύνη , τον Έρωτα , την απλότητα , την Ενότητα . ...
Όλα θα σας δοθούν ... δεν είναι μυστικό η Κίνηση της Ύπαρξης . .

 Άφησε το Πνεύμα σου ελεύθερο να ξεμουδιάσει να τρέξει στο άλλο Άκρο να εφρανθεί όλη η κτίση σου αγαπημένε μου , να χορέψει με την Ψυχή σου να αναβλύσει χρώματα ζωηρά που γεμίζουν την Ανυπαρξία . ... !!!!!!
Στο κέντρο του ποταμού να βρίσκεσαι να Βλέπεις τα πάντα .

Να είσαι τα πάντα 
Να περπατήσεις τα Πάντα . ... μην σταματάς την Κίνηση Σου . ...
Ιερή είναι τούτη η Στιγμή της Ζωής διότι υπομένει σμιλεύοντας μες στο Πυρ . ...
Σ ' αγαπώ Ύπαρξή μου.."

Μ.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου