Translate

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

"Είμαι άνθρωπος. Αυτό πρέπει να ξέρετε."


                                           Είμαι έξι και επτά χρονών. Και έως έντεκα,
Στη συνέχεια είμαι ένας ενήλικας σε ένα ισραηλινό δικαστήριο. 
Τα χέρια μου δεμένα στο πίσω μέρος
της πλάτης μου. Έρχεται σε μένα με μια γροθιά και ένα σακί.
     Kαλύπτει το κεφάλι μου με μια κουκούλα με σιωνιστική δυσωδία ..
     Αν και το στομάχι μου σφίγγεται δεν θα δειλιάσω.
     Ο θόρυβος είναι δυνατός και τρυπάει το μυαλό μου.
     Το αξιολύπητο μπλουζάκι μου κρέμεται περήφανο με ένα φρέσκο λεκέ από ​

    
     Η καημένη η μητέρα μου θ' ανησυχεί πολύ, είμαι σίγουρος.
     Έχει θάψει τον αδελφό μου πριν από μένα. Θα αντέξει.
     Και τον μπαμπά μου το ίδιο, η κατάθλιψη τον χτύπησε στο τέλος
     Χωρίς σπίτι, χωρίς γη, χωρίς ελαιόδεντρα.


     Είμαι εδώ για μέρες
     Ή μήπως είναι μήνες ή ακόμη και χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω πλέον.
     Ο θόρυβος είναι πολύ δυνατός
     Και μπορώ να αισθανθώ το σάβανο.
     Εκείνος με χτυπάει και πάλι σήμερα
     Στη συνέχεια, είναι σειρά άλλου να παίξει.
     Έχω πλέον λυγίσει, αλλά  δεν θα ομολογήσω.
     Θα εγκαταλείψω το σώμα μου, αφήστε αυτά τα καθάρματα τους δολοφόνους να ξεμπερδέψουν  μ’αυτό .

                                                  Λίγες ακόμη σκέψεις πριν φύγω .


     Είμαι άνθρωπος. Αυτό πρέπει να ξέρετε.  

Ποτέ δεν θα το μαθαίνατε, γιατί είμαι σκληρός σαν τις πέτρες που ρίχνω.
     Ήλπιζα να βγάλω κάποτε ένα όμορφο μουστάκι .
     Ίσως να παντρευόμουν τη Muna. 
Θα ήμουν δικός της και εκείνη δική μου
     Ίσως να γινόμουν και πατέρας .... των ελεύθερων παιδιών μας σε μια λεύτερη Παλαιστίνη.

 Ποίημα "baby martyr" από την Angel Falasteen-μία Παλαιστίνια μητέρα...  
  μετάφραση, προσαρμογή Sylvia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου